joi, 15 septembrie 2011

Oua haioase umplute

 Daca vreti sa deschideti apetitul copilului,va dau o idee de oua umlute cu pateu,parca-s mai bune daca le pui papioane si un smile :-)))
Se fierb 2 oua,se curata si se taie in doua pe lungime,se scot galbenusurile si se dau deoparte.O cutie de pateu de ficat(200gr.) se amesteca cu galbenusurile,putina sare,piper,vegeta si cu o lingurita se umple fiecare jumatate de ou si se aseaza pe un platou cu umlutura in jos,la fel procedam cu toate cele 4 jumatati.Separat se face o maioneza dintr-un galbenus de ou fiert si unul crud,o lingurita mica de mustar,toate acestea se mixeaza bine punand putin cate putin 150 ml.ulei.Peste jumatatile de ou se pune maioneza ,fara a le acoperi,se orneaza dupa preferinta fiecaruia,eu am folosit ardei rosu si castravete.

10 comentarii:

felis spunea...

Super arata!!! Foarte haioase!!

Daniela Addario spunea...

Simpatice foc... M-as da si eu la un out, chiar acum la vreme de seara...

Anonim spunea...

delicioase!

Doinitza`s cakes spunea...

Felis,multumesc,,m-am distrat si eu putin :-)))

Doinitza`s cakes spunea...

Daniela ,nu-i voie ,ca-s grele la stomac,seara :-))),te invit dimineata

Doinitza`s cakes spunea...

Cccris,fetita mea le adora,asa ca-i fac putine sa fie proaspete,desi maioneza nu-i prea sanatoasa,dar e tare pretentioasa la mancare,oi fi eu de vina,c-am rasfatat-o,o fata are mamica,of!!!

mandala spunea...

Foarte haioase!Ma fac sa zimbesc !

Doinitza`s cakes spunea...

Mersi,Mandala si pe mine la fel :-)))

Bianca spunea...

Ce haioase sunt...
Si sigur delicioase.

Doinitza`s cakes spunea...

Sunt,Bianca,mersi,esti o draguta