duminică, 15 aprilie 2012

Sarbatoarea Pascala

                                                           
                                                             Hristos a inviat!

               E,sarbatoarea sfanta,a nasterii mantuitorului Isus Cristos, am adus lumina sfanta de la Ierusalim si in casa noastra,in seara de inviere,cu sufletele pline de teama ...de impacare,confuzi si totusi plini de speranta,cu trupulrile ingetate de frigul patrunzator de-afara,incercand sa retraim calvarul si durerea Mantuitorului nostru.
E saptamana in care ne-am curatat de pacate,prin taina spovedaniei,e saptamana-n care-am aranjat casa si masa de sarbatoare,am vopsit ouale,unii au taiat mielul,noua nu ne place,asa ca am pregatit cu carne de pui si porc,am facut prajiturele sa-i sarbatorim invierea,cum se cuvine.Eu la vopsitul oualor pastrez traditia si fac tot in coji de ceapa cu frunzulite,printre ele mai pun si vopsite in culori sidefate pentru bucuria fetitei mele ,cam asa arata:
Am sa pun poze cu mancarurile si  prajiturelele
Tuturor celor care-mi viziteaza blogul  
Sarbatori fericite! lumina invierii Domnul Isus Cristos sa intre si in casa voastra ! Va multumesc pt urari                                                                            
Am pus cateva aperitive,mici cu cartofi natur,piftie,,drob,pui la cuptor,dar nu se vad in poza asta,in postarea de sus e tortul si am avut prajitura cu miere de albine                                                                           

0 comentarii: